Tröttsamt!

Nu har jag gått runt med tandvärk och huvudvärk i en vecka ungefär. Lite lagom tröttsamt sådär. Haft lite feber också, vilket aldrig är kul. Men vad gör man? Käka lite värktabletter och hoppas på det bästa typ :P Just nu vill jag bara att tandvärken ska försvinna, för då försvinner antagligen huvudvärken med. Hålla tummarna ^^

Igår så åkte jag hem till Jafflisch vid 3 typ, vi spelade lite wii och sjöng lite sing star på kvällen. Kollade även på Rosa Bandet galan och lite NCIS. Det vart mys :) Sen idag så åkte vi in till stan, kollade lite snabbt i affärer och sen tog vi en snabb fika innan vi behövde åka åt var sitt håll :P Hon skulle hem till Jimsan och jag skulle hem till mig och laga Pizza :D

Var och såg This Is It idag med Mamma. Den var bra, Michael Jackson är fruktansvärt grym. The King of Pop som sagt :P Jag är ett stort fan av både hans musik och hans dans. Hur coola är inte danserna s lixom? :P Nej han är bra bra bra! Håller ni inte med så är ni konstiga ;)
Hade tänkt att lägga upp en musikvideo, men eftersom det inte vill funka så lägger jag bara up en länk xD
http://www.youtube.com/watch?v=_VySFOnfIxg

Imorgon så ska jag jobba lite i ishallen, mellan 1-5 tror jag det var. Sen hoppas jag att jag hinner åka med mamma till Partille till kyrkogården där mormor och morfar ligger. Var ett år sen sist "/ Får väl se om de åker innan eller efter jag jobbat, eller så åker de medans jag jobbar. Jaja det märker jag.

Hoppas att ni får en rolig helg :) Ska jag försöka ha iafall :)
Tjingeling Badring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0