Tyst och Tomt...

är det nu i vårt hus! Förutom det ljud som jag och Ronja gör xD

Sitter och lyssnar på hög musik, vilket jag typ aldrig kan göra annars :) Flyttat datorn med, en trappa ner! :O Busigt av mig eller hur xD Vill ju inte sitta där uppe när jag är helt själv :P Det är lite läskigt xD
Det är lugt att vara själv så länge det är dag och hyfsat ljus. Men när det är kolsvart så är det lite scary att vara helt själv i ett stort stort hus! Jag är lite mörkrädd, sen sitter man själv o mörkret och hör skumma ljud. Det är lite smått läskigt måste ni hålla med om :P

Ikväll är det filmkväll med några av de bästa! :) Ska blir roligt roligt :) Mobba oss i lagom mängd xD

Idag har det regnat hela dan, hur kul är det typ. Känns fortfarande som om att klockan är 8-9. Man blir så trött när det är sånt väder.

Ska väl fixa något att käka snart, mumms mumms :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men imon ses vi;D;D;D;D;D;DD;D;D;

2009-10-06 @ 23:28:19
URL: http://brillisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0