Atchoo!

Nu sitter jag här som vanligt. Har ju blivit super förkyld så har inte ork att göra nånting just nu :/ Spelade ju match i Lördags med, vilket kanske inte var det smartaste men har jag nånsin sagt att jag är smart ;) Mådde inte så bra under kvällen då men annars blev det inte mycket värre.
Men mitt huvud värker som bara den just nu och verktabletterna hjälper inte mycket alls. Men det blir väl bättre så småningom.

Igår så var det DM-final för laget :) Jag fick ju inte spela efter som jag är är för gammal för den gruppen. Kul va! Det gick itne speciellt bra :P Jagundrade om de ens var några på planen. De sov nog eller något sånt tror jag :P Förlorade med 10-0 mot Astrio tror jag det var. Men inte ska man klaga över det, det blev ju en andraplats i DM! :D

Ikväll är det träning igen, jag ska inte träna utan ska bara ner och kolla :P Usch jag blir så rastlös av att inte träna, sjukt tråkigt! Men jag vet ju att jag blir bättre snababre om ja inte tränar ^^ Eller ja oftast blir det så xD

Men ni får ha det så bra :) Jag ska sitta här i min ensamhet och ha det tråkigt xD

Kommentarer
Postat av: Mila

Sv. sjklart kan jag hjälpa dig om du vill ^^ Men det kanske tar ett tag att gör i och med att jag jobbar helötid nu. Ni får komma och hälsa på mig/luncha ngn dag! kram <3

2009-09-15 @ 13:30:54
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0