Måål!!

Jajaja... Livet är bra trist ibland! Börjar bli trött på det här nu, inte ha något att göra, sitta hemma hela dagarna osv. Rätt segt så att säga... Även om jag haft något att göra både igår och idag så har de senaste veckorna vart rätt trista.

Idag var jag på arbetsförmedlingen för att tränna min jobbcoach. Istället för att prata om det vi skulle så fixade vi mitt personliga brev. Jag berättade nämligen för henne att jag skulle in till arbetsförmedlingen i Göteborg för att träffa de från Ttöten för att försöka få jobb där och då frågade hon om jag ville ha hjälp med mitt cv och personliga brev. Självklart sa jag ja, eftersom jag inte är speciellt bra på det xD Det blev väldigt bra faktiskt :)

När jag och Frida väl pratade med dem inen i Göteborg lät det väldigt skoj, men efetrsom de säkeligen fått in sjukt mycket ansökningar är det kaske itne så stor chans att man får jobb. Men jag håller tumamrna och hoppas på det bästa. Får jag det inte så försökte jag iallafall, hade jag inte försökt hade jag absolut inte fått det, eller hur!

Imorgon är det match igen, mot Vinberg den här gången. Ska bli roligt :) Hoppas på vinst, och att min kropp orkar xD Haha :P
Hade match både onsdag, fredag och lördag förra veckan! Gick väldigt bra för mig då :) Fredagen så gjorde jag assist på målet ^^ och Lördags så gjorde jag mål!! Sjukt snygg var det ^^ Rätt upp i krysset satte jag den :D Ett av de snyggaste målen iår tydligen ;) Kan ju säga att jag aldrig lär slänga mina skor xD Ska hänga upp dem på väggen när jag inte kan ha de längre xD

Nej nu ska jag sluta skriva, ska nog försöka vara lite mer aktiv här. Har ju inte varit det på sistone xD Haha :P
Ha det bra alla små tomtenissar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0