Marknads dag!

Idag var det marknad på torget. Vilket det är första torsdagen varje månad :) Idag var det inte speciellt kul, inte mycket alls där. Vädret var helt okej, inget regn men inte supervarmt heller :P Var där med Johanna och Jannicke, och Ronja då ^^ Hittade en present :D Duktiga mig xD

Gick även förbi Bibblan och lånade en ljudbok. Poeten av Michael Connelly. Mamma lånade den av en arbetskollega så har jag lyssnat lite då och då och när vi åkte upp och ner till/från Stockholm lyssnade vi på den hela vägen. Så har ju hört sista halvan av boken :P Kännde att jag ska lyssna på hela innan jag börjar på den andra :P

Klockan är halv två, vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Suttit här sen jag kom hem från marknaden typ, lyssnat på boken och käkat lite ^^ Funderar på vad jag ska göra härnäst. Kommer väl lyssna mer på boken, den är spännande xD

Igår var det match igen, har grymt ont i kroppen efter xD Fick en del smällar igår, men så är det. Fotboll ska göra ont! :) Var inte riktigt på hugget igår, magen krånglade och benen gick i slowmotion! xD Men! Jag dribblade! :D Aldrig dribblat så mycket i hela mitt liv xD Haha ^^ Men sen blev det ett skit inlägg :P Men det kommer det med.

Match på lördag igen! Längtar :D Ska bli kul ^^ Igentligen borde jag nog vila, känner att mina ben gör ont. Men så är det ibland.

Nej nu ska jag lyssna vidare ^^ Ha det fint alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0