Snuvigt...

Efter tränignen i onsdags fick jag ont i halsen, det var kvar igår morse. Under dagen blev jag mer förkyld, kvällen var hemsk. Imorse vaknade jag halv 7 av att jag var äckeltorr i munnen och näsan var igentäppt. Men roligt! Så nu är jag dunderförkyld, känns som om jag har lite feber med men vill inte kolla efter xD Får knarka lite tabletter och hoppas på det bästa! Det är ju match på lördag så sattsar åp att bli frisk ^^

Ikväll är det bio med Frida :D Ska se The Ugly Truth, valde att boka i göteborg efetrsom det stod attd en itne skulle gå på facklan, men så läser jag i tidningen diag att den går där. Då blir man ju lagom glad! Visst är det roligare i gbg men dyrare att åka dit :P Men men, så är det ibland :P

Nej nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen aga mat och efter det ta bussen till stan. :) Ha d finfint!


Kommentarer
Postat av: Mila

Hej gumman! Funderade på en sak, nu när du har så grumt fina bilder ska du inte fixa in dem i ngn ny design på bloggen? Ha massor med potensial! :D Ha det bäst, ses snart? <3

2009-09-12 @ 19:36:14
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0