Think Positive!

Som jag sa sist så är jag ju inte speciellt aktiv här just nu :P
Fast inte för att min blogg innehåller så mycket intressant igentligen så någon större skada gör det väl inte xD Haha :)

Jaja... I söndags hade vi sista seriematchen för iår, lite tråkigt men säsongen är ju slut så vad gör man? :) Har varit rätt mycket matcher nu på sista, på 12 dagar har vi haft 6 matcher och 1 träning. Så min kropp är rätt körd! Nu har jag inte lika ont som jag hade i helgen så det är ju skönt iofs :)

I lördags spelade vi mot Ullared, matchen gick as kasst :P Vi var inte ens där känndes det som, men så är det ibland. Efter matchen så smet vi in på Gekås ^^ Det var jag, Jannicke, Emma, Erika och Sara :) Var grymt mycket babbel på både ner och uppvägen. Men inte så konstigt när det är fem tjejer i samma bil xD Jag hittade lite fint där iallafall :) Två par nya jeans, älskar dem! Precis min stil ^^ Märket var "Think Positive!" lite kul :) Sen hittade jag en tjocktröja, ett linne och en jacka! Sen såklart lite nya underkläder :P Köpte veckosockar med!! Love it :D

I veckan har jag inte gjort speciellt mycket. I måndags bakade jag snoddas och sen var jag på Arbetsförmedlingen. Alltid lika roligt... Igår och Idag har jag tvättat lite, vad även nere i stan och tog en sväng med Ronja idag också. Är så härligt höstväder nu! Var grymt kallt imorse, 1-2 grader bara tror jag. Så It's getting colder :)

Jag väntar fortfarande på svar ifrån Stöten. Om jag får säsongsjobb eller inte! Hoppas ju självklart på att jag får det, men är ju grymt många som sökte så ska väl inte hoppas för mycket. Håller ju också på att leta efter en au pair familj i England, men jag vill inte åka förren till våren, Februari march någon gång. Fick ett mejl idag från en familj, men de vill nog ha en ganska direkt. Jag ska svara men vet inte vad är bara xD haha :P

Jaja, ska väl snart ner och käka lite. Sen blir det antagligen hänga framför tvn som alltid på kvällarna xD Hoppas det går ngt bra ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0