4 dagar kvar!

Nu är det inte alls långt kvar innan jag åker till England!! På lördag gäller det! Ska bli super spännande att få åka iväg så, hoppas det blir bra :)
Känns fortfarande lite overkligt att jag ska åka. Men blir kanske nervös när jag väl är på väg :P
Inte har jag börjat packa än heller. Dumt dumt. Får göra det imorgon kanske :P

Jobbade idag, var rätt jobbigt, var bara två personal ist för vanliga tre. Men det funkade. Ska jobba imorgon också på samma ställe och på torsdag ska jag vara på en annan avdelning. Fredag ska jag inte jobba, måste ju få fixat klart allting då.

Spännande!! :P



Lär dig livets stora gåta, Älska, Glömma och Förlåta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0