Jahopp...

Ja där sket sig det!

Har ju pratat med en Aupair familj nu någon vecka och tanken var väl att jag skulle åkt dit i slutet av februari. De hade fått det att låta som att det var bestämt att jag skulle komma. Men sen så ändrade sig den "ladyn" som är där nu att hon skulle stanna iafall, tanken var tydligen att hon skulle lämna dem.
Så nu får jag väl hålla tummarna för att de lugnar sig med jobb och att hon åker iafall. Ville verkligen åka dit, de verkade vara en jätte go familj.

Usch, nu känns allt trist igen. Var riktigt taggad på att åka iväg, trött på att allt går åt skogen. Aja, bara att ta nya tag och gå vidare :)

Fyllde ju 20 i tisdags, så nu är jag gammal och får lov att sova middag ;) Fick en Kamera bl.a. :) En röd! Underbart, jag som önskat mig en :D Imorgon ska jag ut med några kompisar och äta lite gott :) Ska bli mys ^^ Längesen man träffade en del ;)

Ska väl inte skriva mer nu ikväll, tar det i helgen ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0