Åhhh!!!

Usch, är hemskt trött och fruktansvärt irriterad!
Varför tror min bror det är självklart att jag fixar maten? Han bryr sig inte ens för han förväntar sig att det är mat vid 4. Nu är klockan 5 över 4 och vi är inte ens halvvägs bara för att han är en sån idiot. Visst det är inte mycket att tjafsa om vem som ska laga mat, men blir så irriterad på svaren man får när man frågar om lite hjälp. Skala potatis är inte det roligaste, det vet väl alla. Men bara för det så ska väl inte jag behöva göra det jämt eller?

Nej slut tjafsat för idag! Nu ska vi vara glada o positiva. Som om det kommer gå? Orkar inte ens försöka vara uppåt, vill bara sova för tillfället. Men det går inte nej, måste ju laga mat och se till så att brasan är igång. Sen så måste Ronja ut med! Wonderful!

Hemsk dag idag, kan man lugnt säga. Men nu ska jag väl gå och fortsätta med det jag höll på med... Alltså laga mat. Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0