Träningsvärk!

Och jag kom äntligen iväg och fick tränat!! Eller ja, träningarna började igen idag :P Har ju varit massa vel hit och dit med lagen nu sen vi skulle göra om u-lagen och det. Nu har jag ju nya tränare (kan namnet på knappt en!), spelar med ett helt nytt lag (som mestadels består av 95-96:or, någon äldre kanske) och känner mig inte alls gammal... Tacka att jag inte är ensam "gammal", Bill finns ju där med :P och Yngwe :) Hade de inte varit någon annan vet jag inte om jag hade fortsatt. Men sak samma. Träningen gick ju bra iafall, kommer nog ha lite träningsvärk imorgon. Kännde lite lagom i benen efter vi hade sprungit! Jag märker väl om jag kommer upp ur sängen imon xD

I torsdags började jag på Folkuniversitetet(FU)! Jag har blivit ditskickad av arbetsförmedlingen, så istället för att gå på kompetens centrum är jag där. Har en känsla av att det är mer seriöst på FU xD Osis för mig... Men det får gå det med. Så var där både i går och idag. Snackade massa, och nu är vi en stor grupp blandat med folk från mölndal och kungsbacka. Tur att jag känner några iafall :) Hade varit hemskt om jag inte kände en jäkel xD
Får väl se hur det blir där, hoppas inte det blir för jobbigt :)

Au pair familj letar jag fortfarande efter. Pratar med några familjer, för tillfället med 2. En finsk och en engelsk, väntar på svar från den engelska. De skulle höra av sig så hoppas de gör det, ska väl mejla de imorgon med tänkte jag :) Skulle gärna vilja höra ifrån de även om de hittat en annan. Vill ju hellre veta att de hittat någon annan än att inte veta alls, eller?

Jaja, ska sluta skriva nu, måste sova. Ska upp tidigt imorgon igen så jag är vaken ifall de ringer ifrån vikariepoolen. Hoppas inte de gör de för skulle verkligen behöva gå till FU imorgon, skulle få lösen till datorerna och lite sånt.

Ha det bra allihop och hoppas ni har det bra :) (är grymt avis på er med jobb ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0