Au Pair!!

3 veckor kvar tills jag åker!!!
Har inte fått beställt någon biljett än, ska försöka göra det idag (om jag får något svar från familjen). Jag har ju bokat en biljett den 5 maj, då det var tanken att jag skulle åka. Men så när jag pratade med dem i veckan så hade deras nuvarande aupair skadat sitt knä när hon åkte skidor så de frågade om jag kunde komma tidigare. Så då blir det den 10 april istället. Nästan en månad tidigare!! Är lite små läskigt :P Men det kommer nog gå bra ^^

Känns som man har väldigt ont om tid. Vill ju träffa alla kompisar innan man åker, se till så man får med sig alla saker. Skulle vilja åka till Ullared en sväng med innan. Lite smått o gott som man behöver som är billigt där ^^ Får se vad som händer, får kolla upp om man har i veckan och så.

Idag har jag städat hela huset! Själv!! Förutom att Emil torkade golven. Jannicke har suttit vid datorn hela dagen, förutom en kort stund när hon var ute snabbt med Ronja. Har sagt till flera gånger att vi skulle städa hela huset i helgen. Måste ner och ta hand om tvätten om en liten stund. Har väl tvättat 4 maskiner eller något sånt. Behövs kanske lika många till!! Maten måste jag börja med snart också. Snark!!

Rensa mina garderober måste jag göra med. Ahh!! Så många måsten... Jaja, bara att få tummen ur och göra lite nytta ^^

Tjing ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0