Au Pair!

Ja då var flyget bokat! Jag åker den 5 Maj!
Fy fan vad läskigt, nu är det verkligen bestämt, jag ska åka iväg till England som Au Pair! Känns lite smått overkligt faktiskt, men ändå väldigt kul. Kul och läskigt. Men det kommer gå bra hoppas jag! :)

Familjen jag ska åka till bor en timme utanför London strax utanför High Wycombe. De har två pojkar, 3 och 1,5 :) Hoppas att dem passar mig :) Annars så stannar jag kvar ändå xD Haha :)


Idag jobbade jag, på Vallda Sandö förskola på avd Måsen. Det var en sjukt hög ljudnivå hela dan. Väldigt jobbigt, var väldigt skönt när man kom hem. Även om jag bara var hemma en liten kort stund innan jag åkte iväg till träningen. Men ändå xD

Får se vad som händer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0