Jobba Jobba Jobba!

Idag jobbade jag igen :)
Jobbade både måndag och onsdag. Ska förhoppningsvis jobba nästa vecka med :) Kanske inte på den avdelningen jag hade hoppats på, menmen ;) Får se imorgon, ska få svar då om det blir något eller inte.
Annars så vet jag inte hur det blir med jobb, förutom 3 dagar till. (18-19 mars och 16 april).

Imorgon ska jag till Folkuniversitetet, Kul! Ja vi märker la. Ska dit och låtsas söka jobb xD får se vad vi ska göra och hur länge vi ska vara där. Hoppas på halvdag! Orkar inte vara där hela dan, sen är det träning på kvällen med! Skojskoj hörru!

I helgen har vi två matcher, jag ska spela båda!! Har knappt tränat alls på de senaste tre veckorna, två gånger den här veckan och de två veckorna innan max 2 gånger typ XD Måste vara ont om folk eller något, annars skulle de la itne sätta in mig där?! Ja jag vet då itne hur tränarn tänker. Men han har gett ut mitt nr till ett annat klubb som har ont om folk. Känns la kul! Han kunde väl snackat me mig innan iafall!

Jaja, nu ska jag kolla klart på Sveriges värsta bilförare och sen ska jag gå och lägga mig. Fattar fan inte hur de har fått sina körkort, de kör ju som idioter hela högen.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0