2 Februari

Tack för alla gratulationer! Hade en jättego födelsedag, med sång, dans och mycket lek! Familjen sjöng så fint för mig vid frukosten och gav mig en chokladtårta!! Den var smarrig ska ni veta! ;) Fick även tre body lotions eller body butter eller vad de nu kallas, och £30 på en skönhetssalong(?) Vet inte vad man kallar det riktigt, men man kan få manikyr, pedikyr, massage, m.m. Så funderar på att välja en "Svensk Massage"! ;) Får lägga till £10-15 men det är rätt okej tycker jag.

Pojkarna hade även dem en jätte bra dag, de var så söta och snälla hela dagen. Nästan så man undrar om de var extra snälla för det var min födelsedag?! ;)

Fotbollen på kvällen var rätt okej, blev att ta bussen dit igår eftersom Matt jobbade men det är inte så besvärligt. Fick skjuts tillbaka av en i laget, så det var väldigt snällt ^^

Jeanette, den tyska aupairen som jag träffade i sommras, ringde mig på eftermiddagen för att säga grattis. Väldigt sött av henne tyckte jag! Blev så förvånad när hon ringde, inte ofta någon ringer och frågar efter mig :)

 Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0