20 Februari

Nu har man varit hemma i 4 dagar! Känns riktigt skönt att vara hemma igen :)
Så härligt att få umgås med alla igen! Hoppas på en fullspeckad vecka! :)

I fredags var det utgång med de bästa! Hade en grymt rolig kväll, inte flummat så på länge ^^ Blev lite förfest hemma hos Jaffa och sen utgång på Sticky Fingers. Massa skojs iallafall ^^

Lördags blev det kika på lite fotboll på förmiddagen och sen bar det av till farmor och hälsa på henne lite. Hon har blivit så mycket bättre sen farfar gick bort förra året och det är riktigt skönt. Hon är även väldigt framåt att flytta närmre oss så vi har lättare att hälsa på. Så känns inte som att man behöver vara direkt orolig för henne för stunden! :)

Idag så åkte jag iväg till Tjolöholm med Frida och hundarna på förmiddagen. Blev att ta en långpromenad där runt allting. Riktigt härligt väder även om det var småkyligt, så himla vackert är det där ute nu under vintern med! Blev att promenera lite på isen också, så jag har gått på vatten idag! Även om det var fruset ;) Blev att kolla lite film hos en annan kompis på kvällen, det vart mys! Nu sitter man här och ska sova om en minut! :)

Imorgon ska jag träffa min älskade blåsfisk Jaffa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0