Halvdöd! - 23 Februari

Morrn Morrn allesammans!

Sitter nu här framför datorn insvept i en tjock filt och under det en tjock tjocktröja! Grymt kallt här inne, tror det är 16 grader, om jag har tur. Igårkväll gick jag och la mig vid halv 9, kände mig inte helt okej på kvällen, lite febrig och sådär. Är väl förkylningen som spökar gissar jag på. Somnade dock inte direkt utan tog ett bra tag innan jag somnade. Har inte sovit jättebra inatt heller, dock inte den värsta natten jag haft så ska väl inte klaga.

Imorse när jag vaknade kände jag mig inte direkt bättre, känns nästan som någon har satt en bubbla runt huvudet på mig. Obehagligt. Känner mig sådär jobbigt febrig, tror dock inte jag har feber för det har jag nästan aldrig, sen värker huvudet och känns som jag börjar få lock för öronen. Ska jag fortsätta med mina klagande kan jag ju berätta att halsen gör ont den också, vilket det gjort senaste veckan så det var ju inget nytt. Att jag alltid ska bli jobbigt förkyld när jag kommer hem till Sverige, nästan så jag får skunda mig tillbaka till England så jag kan bli frisk!

Idag började ju bokrean, hade gärna velat åka och kolla lite men det får bli imorgon kanske. Idag blir det nog att stanna hemma och ta det lugnt, känner för att stanna i sängen hela dagen. Blir väl att hälsa på farmor ikväll tror jag, får se hur jag känner mig bara. 

Ha det såbra allesammans!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0