Regnet det bara faller neer!!!

I söndags så regnade det HELA jäkla dagen! Igår så hade vi underbart vårväder med sol och värme! Idag har vi regn, grått och trist igen... Vem älskar inte vintervädret?? Jag önskar våren kunde komma på riktigt nu, lite lagom trött på detta gråa kalla vädret. Sol och värme, Ja TACK!

Idag är det sista jobbdagen innan jag åker hem på lite semester! :) Visst det var inte speciellt längesen jag var hemma, men saknar alla ändå. Jobbigt när man inte har någon kompis i närheten som man kan träffa en stund på eftermiddagen om man vill. Men man klarar sig oftast :)

Det är mindre än 4 månader kvar tills jag åker hem för gott. Rätt sjukt, tyckte jag nyss kom hit! Får se vad man hittar på när man kommer hem, blir antingen börja plugga eller börja jobba. Även om jag vill börja plugga så vet jag inte om jag har motivationen till det. Är inte direkt något stort fan av plugg, och jag vet att det kommer bli tufft så gäller att kunna ge allt. Får se hur det blir nu när jag åker hem för några dagar.

Idag blir det att ta hand om pojkarna, som jag brukar. Ska åka till Playtrain efter jag hämtat upp dem, blir att ta bussen dit. Brukar gå bra, de gillar att åka buss :) Så ska stanna där och busa runt ett tag innan det blir att åka hem igen. Eftersom Matt jobbade natt så sover han nu på morgonen/dagen, därav vi åker iväg till playtrain så vi inte väcker honom. Pojkarna brukar vara lite lagom högljudda som ni kanske förstår ^^

Hoppas ni alla har det bra :)
Pussokram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0